Sunday 11 December 2011

Aku Ingin MencintaiMU.. ♥♥♥

Assalamualaikum w.b.t..
Dear readers..
^__^
He~ post ke2  sy, sejak blog nie d wat.. (konon cam da lme r x tlis jek.. hehe..)
almaklum r, ngah mood excited, komited n jitu nk menaip kt sni walaupn asgment b’lmbk2 lgi x touch up.. huhu, hope bley r istiqomah.. aiceh
~~

k, kt sni,sje jek..  jz nk ajak shbt n sahabiah d sni, relekskn mind n ce dngo lgu Aku Ingin MencintaiMU by edCoustic nie.. dlm erti kate len, lgu yg antumna ngah dengo skang nie, tyme entry nie bertepek d sini.. he~

walau pn, lgu nie da lme da wjud, tp bru lar nie sy prasan akn k’wujudan nyer.. huhu,
hurm… msti sper2 yg 1st tyme dngo lagu ni macam dengar lagu cintan-cintun jek kn..?? termasuk lar tuan empunyer blog... tp if dngo betul2  n fahami betul-betul liriknya baru kita tau cinta yang dirujuk dalam lagu ni sbeno nyer  padaNYA yg  Esa..

Allah.... husnudzhan sket cik Bubble.. aish
~~

So nyer, kt sni sy nk share lirik lgu nyer, agar m’mudah kn, shbt2 nyanyi dlm hati or nyanyi kuat2 pn bley if rse x m’ganggu insan2 s’keliling.. sile lar.. my pleasure.. we
~~~~  (^__^)v


Tuhan bertapa aku malu
atas semua yang Kau beri padaku
terlalu sering membuatMu kecewa
Entah mungkin kan aku terlena
sementara Engkau beri aku
kesempatan berulang kali
agar aku kembali
dalam fitrahku sebagai manusia
untuk menghambakanMu
bertapa tak ada
apa-apanya aku dihadapanMu
aku ingin mencintaiMu setulusnya
sebenar-benar aku cinta
dalam doa, dalam ucapan,
dalam setiap langkahku
aku ingin mendekatiMu selamanya
sehina apa pun diriku
ku berharap
untuk bertemu denganMu Ya Robbi.




k, da dengo sume..?? saper x dngo sile angkat tngan.. ^^”

Lagu yang mempunyai maksud yg sangat mendalam kn..??
Terharu sngt2 bile dngo lagu nie.. SANGAT2..!!
Betapa besarnya cinta ALLAH pada kita.. ALLAH bagi mcm2 nikmat kat kte,  macam2..
Tak terhitung rase nyer.. Bersyukurkah kte slame nie..??
Apa yg kte ad skang sume hakNYA.. ble2 mse DIA bley trik blek..
DIA selalu buat yg terbaik untuk kta, sntiase  ingt kan kte agr kembali kpdNYA melalui perantara2 yg ad d sekeliling kte..  pernahkah kte sedar..??
Tp, ap yg kte bagi kt ALLAH..?? Cukupke sgale amalan kte slame nie..?? 


Allah….  Ampuni dosaku ya Allah.. TT_TT’
Izinkan, aku menyintaiMU, setulusnya dlm sebenar-benar cinta.. 


Let's us all together truly love HIM! I want to love HIM.. -__-‘

2 comments:

  1. notami pn 1st time dgr lagu nih..tp krg minat dgn muziknye..

    ReplyDelete
  2. hehe.. x pe.. x mnt muzik nyer x pe pn..
    tp.. hayati lirik nyer.. insyaAllah...
    ad sesuatu d situ... ^^"

    ReplyDelete